pátek 17. listopadu 2017

Holandská pauza

Ahoj, přeji ti hezký den, ať sedíš teď kdekoliv :)

Já sedím momentálně na recepci campu v Nizozemsku, kde jsem na dva měsíce. Jsem tu v rámci své zahraniční praxe, kterou mi umožnila škola a program Erasmus plus. Je to neskutečné, ale jsem tady. Vždy jsem si chtěla vyzkoušet pobyt v zahraničí a finally. Jsme zde v rámci posledního, třetího ročníku na škole, kde máme v posledním ročníku dvou měsíční praxi. U nás je i skvělá možnost poznat sociální práci v jiné zemi, než je Česká republika. Musím říct, že jsem váhala, než jsem se rozhodla pro tuhle možnost. Ale ani vteřinu, co tu jsem, nelituji. Pamatuju si i na video Lucky z ACOS, kde říkala, že pobyt v zahničí na delší dobu je skvělá a nezapomenutelná zkušenost. A taky, že je :)

Už je to fakt hodně dlouho, co jsem postla poslední článek, teď mě to docela mrzí, předtím byly články mnohem častěji. Ale teď, jak tu máme takový..no blbý internet, hodně práce, málo času, tak na blog není ani šas a chuť. Ale věřím, že se to zase zlepší.

Co se týče pobytu, tak je to tu parádní. Sice docela náročné, jak časově, tak fyzicky (všude jezdíme na kole), ale i tak super. Kdo nezná koncept sociálních farem, určitě si to vygooglete. Je to až k neuvěření, kolik toho tady například hendicapovaní dokáží :)

Doufám, že už brzy u nějakého běžného článku :) Tot ziens.

Spřízněná lama :)



8 komentářů:

  1. Jen si tam užívej, musí tam být opravdu parádně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. To musí být paráda :), já bych se ráda podívala do Holandska na jaře :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doporučuju, všecko bude kvést a nebude snad tolik pršet :D

      Vymazat
  3. Tak to je super, že jsi mohla na praxi vyrazit do zahraničí :) Moc si to tam užij :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, tobě taky krásný den. :) Je super, že si to tam užíváš, jen užívej dál. :) Ta fotka s lamou mě upřímně pobavila. :D Přítulná! :D

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat