středa 26. července 2017

Letní lakování - neonové hrátky s Flormarem


Ahoj a přeju pěkný a pohodový den :) Dnešní článek bude lakovací po delší době. Mrzí mě, že pár týdnů nebyly články, ale neměla jsem moc času, ani energie. Na příští týden plánuju cestovací článek z našeho výletu v Praze, aneb po Praze pro nepražáky, tak se těš :P


Když jsem v neděli usedla na balkon, před sebou jsem měla krabici s lakama, nemohla jsem se rozhodnout, který vybrat (to je ale překvapení, Zuzi) Prvně jsem měla v mysli, i chvilku na nehtech bílo, růžovou žlutou kombinaci, ale okolnosti nepřály.Tak jsem nehty nalakovala sněhově bílým lakem a přemýšlela, co dát. Ono i čistě bílé nehty jsou krásné, ale já chtěla něco víc.  Rozhodla jsem se pro žlutý neonový zdobení. Křížek se mi moc líbil a ostatní jsem "obšlehla" po vzoru vodolepek, který se mohl/a vidět třeba TADY.

Bílej lak od Essence color intensifyung base 33 wild white ways asi nemusím moc přestavovat, na blogu byl asi x -krát. Zkrátka, pokud hledáte dobrý, drogérkový lak v bílé barvě, který hezky kryje, skočte si pro něj :) A je jen za 40 kaček.


V hlavní roli byl zdobící lak od značky Flormar - Nail art NA02 v neonové žluté. Bohužel, na fotkách to vypadá spíš jako normální žlutá, což mě mrzí, protože je to fakt úžasná barva! Ale vyfotit mi prostě nešla no. 

Lak má uzounký štěteček, ideálka na různý tvary atd. Barva hezká, sytá po dvou tazích. Trošku je lak tekutější, nebo nevím, jak to napsat. Zkrátka, musíte štěteček více otřít, než začnete kreslit. Lak jsem využila asi po několika letech, kdy jsem ho od ségry tuším dostala.


A výsledek ↲



Když se na to tak dívám, fotky bych chtěla do budoucna dělat lepší, vylepšovat se v tom, i v lakování, ale dělala jsem v tu neděli to nejlepší, tak uvidím příště, jak to bude :)

Jak se ti letní lakování líbí? Dej vědět do komentářů a napiš mi třeba, jaký jsou tvoje oblíbený odstíny laků na nehty? :) Budu se moc těšit.

 Krásný dny!

14 komentářů:

  1. Ten neonový lak vypadá hezky. Bílý od Essence mám taky a je opravdu super. Já mám na nehtech ráda všechny odstíny. Nebráním se žádnému, protože si nehty velmi ráda lakuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) Viď, je dobrej no, na to, že je drogérkovej. Tak to jsme dvě :D

      Vymazat
  2. pekná kombinácia a dobrý napad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se moc líbí, jak jsi se s jednotlivými vzory vyhrála, já bych na to neměla trpělivost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to zas taková práce nebyla, Domi :D ale děkuju za kompliment a komentář :)

      Vymazat
  4. Ten of Flormaru by se mi hodil, nemám žádný lak z úzkým štětečkem a navíc ta barva je super na léto, alespoň by mně rozzářila den.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková letní no :) Já jinak používám takovou tyčinku s úzkým štětečkem, kterým aplikuju jakýkoliv lak :)

      Vymazat
  5. Mě se to osobně moc nelíbí, radši bych zůstala jen u té čistě bílé, ale každý má jiný styl :) Doufám, že to nebudeš brát ve zlém :)
    Já bych klidně tu neonku zkusila na celé nehty i když je to jen zdobící... to by mohlo taky vypadat dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě :) I mně se líbí čistě bílá, ale léto je léto a já chtěla něco víc. No já to právě i zkoušela, ale nevypadalo to moc pěkně :/ díky za komentář :)

      Vymazat
  6. Já mám velmi ráda neonově růžovou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké :) opravdu obdivuju, když to takhle někdo umí s nehty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bílý lak od Essence je pro mě taky top, je skvělý :) A pokud bys chtěla dál kreslit na nehty, tak doporučuji pořídit jemnější samostatný štěteček. Tento od Flormaru jsem nezkoušela, ale nemyslím si, že bude bůhví jak dobrý.

    OdpovědětVymazat