středa 26. dubna 2017

Miluju, lakuju #2 - Astor - Red Velvet



Ahoj, přeji hezký den :) Dneska jsem si připravila článek se série Miluju, lakuju, který se docela minule líbil dle komentářů, za což mám radost. odkaz na něj. V komentáři psala i blogerka Linda, že ráda lakuje červené a růžové odstíny. Tak jsem si říkala, že ji snad tímto článkem potěším.

Tento lak je mým snad úplně nejoblíbenějším červeným lakem, který doma mám a že jich není úplně málo. Je to ten typ laku, na který se hrozně rádi díváte během dne. Laky Astor jsem předtím ještě nikdy neměla, byly docela drahé (tady ty větší) na drogérkové laky. Měla jsem štěstí a při jedné ze  svých procházek v drogerii, v Tetě tuším, jsem na tohohle krasavce narazila ve výprodejovém kaslíčku za nějaký padesát korun myslím max. Což je oproti plné cenně pecka. Od té doby,co ho mám ho lakuju pravidelně a vám, že se n něho můžu spolehnout i jak jsem psala u přechozího laku, vydržel obstojně i na brigádě na poli. A to je co říct!

Já jsem s červenými odstíny většinou dřív zápasila, ptž jsem je měla všude na okolí nehtu. Tady ne. Štěteček mi hodně vyhovuje. Stačí fakt pár tahů a hotovo. Schnutí do chviličky, konzistence dobrá, tak akorát. Někomu by stačila jedna vrstva, já lakovala dvě. Nehty se krásně lesknou, nevím, jestli jako gelovky, ale tak, těžko říct. Celkově za sebe můžu říct, že kosmetika Astor je kvalitní, nikdy mě nezklamala.

Zkrátka a dobře, pokud hledáte krásný červený odstín, který drží, rychle shne, jděte do něj!


Jak se ke mně dostal: koukal na mě ve výprodejovém kaslíčku v Tetě
Kde koupíš: v každé drogérce, na e-shopech
Co na něm miluju: Jednoznačně barvu, lesk, široký štěteček, nedělá šmouhu, drží dlouho bez poškození


Jaký je Tvůj oblíbený odstín a jaký červený lak bys mi doporučila? :)

22 komentářů:

  1. Červené odstíny laků mám moc ráda, i když ještě o něco radši mám takovou tu úplně rudou :) Od Astoru jsem měla jeden lak, ale úplně mi moc nevyhovoval, znovu bych si ho už nekoupila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mám též ráda :) Jako ono se stane snad u každý značky, že ti něco těžce nevyhovuje, ale je to kus od kusu.

      Vymazat
  2. Super nápad na název článku! :) Lak je krásný, ale já už mám od sebe zakázané kupovat další červené laky :( Mám jich šíleně moc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je naprosto boží:) miluji červené laky, měla bych rozšířit sbírku, protože mi zrovna čistě červený chybí. Mám pouze třpytkatý od Gabrielly Salvete.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. od Astoru nemám žiadny lak, má krásnu farbu, výdrži sa nečudujem, niekde som čítala že červené laky majú nejakú zložku, ktorá sposobuje to že dlhšie vydržia , a veru je to si pravda, lebo doma mám tri značky a držia parádne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee to je hezké že si mě zmínila a určitě mám radost. Teď teda lakuji jen nehty na nohou, jak jsem psala, ale kupování a výběr laků zbožňuji. Laky od Astoru jsou celkem drahé a ani se ti nedivím, že jsi byla ráda, když jsi našla tenhle ve slevě. Do 50 Kč? To je slušná cena :) Každopádně odstín červené je nádherný. Já jsem měla dost ráda laky od Miss sporty. Měli hezký rudý odstín, ale už nevím kolikátka to byla :D A moc díky, bylo to od tebe hezké jak jsi mě tam uvedla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Červené laky bohužel nekupuji, takže nedoporučím :-) jsem spíše na jemnější odstíny, pastelkové... teď má nově Gabriella Salvete, gelové a vypadají na nehtech moc hezky :-) a nestojí mnoho...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Zuzi :)
    Já si červené nehty někdy od října 2016 úplně zamilovala. Od té doby nemám na nehtech jinou barvu, i když od února to ještě střídám s černým lakem. Můj úplně nejoblíbenější červený lak je z Yves Rocher v odstínu Coquelicot. To je taková vyřvaná červená, někdy bych řekla, že je tam kapička oranžové. Na nehtech nejde přehlídnout. Tento odstín jsem nosila celý prosinec vkuse. Pak je můj oblíbenec lak od OPI v odstínu Chick Flick Cherry, oproti laku z Yves Rocher je kapánek tmavší, ale taky mám tento odstín hodně ráda. A poslední oblíbenec je opět z Yves Rocher. Lak je z gelové kolekce a odstín se jmenuje Bordeaux Exquis a to už je spíš vínová, hodně tmavá červená. Z těchto laků mám tento nejkratší dobu, ale taky ho mám ráda. Všechny tři laky jsou super, řadím je mezi své největší oblíbence. Vlastnosti laků jsou super. Všechny tři vydrží bez problému týden na nehtech, bez toho aniž by začaly loupat. No můžu ti je doporučit... :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem třeba totálně divné v tomhle a nehty si nelakuju vůůůůbec, málokdy a když už, tak použiju gel lak :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásná barvička =) taky mám ráda červené nehty, ale kvůli práci mám francii

    xoxo-ronnie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Pôvabná farba. Nechty si lakujem len občas, ale takýmto farbám neodolám ani ja :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezká barvička :)). Já jsem si teď po letech zašla na umělé nehty, poprvé jsem přistoupila na špičaté a jsem z nich nadšená :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Hello my dear,

    I really enjoyed reading your blog entry. What nice impressions I like it a lot;) I like red nails;)
    I am following your blog ;-*

    Hugs from Germany
    Isa


    www.label-love.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Krásna farba! Ja mám najradšej nude odtiene - telové alebo svetlé hnedé, ale napríklad aj tmavo vínový odtieň :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezký lak :) já s tou červenou zápasím doteď. Mám jich snad nejvíc ale skoro je nenosím :D mým favoritem je zas Essence 14 do you speak love? měla sem jí zatím teda jen jednou.. :D ale nadchnula mě a už delší dobu se na ní chystám znovu :) Možná jen počkám až mi trochu narostou nehty protože naposled jsem jí měla na opravdu dlouhých a vypadala ještě víc mega ♥

    OdpovědětVymazat