sobota 4. února 2017

Zdravé tiramisu jako start do nového dne


We were staying in Paris, to get away from your parents and I thought Wow, if I could take this in a shot rught now I dont think we could work this out... tuto písničku miluju - Paris - The Chainsmokers

Nádhernou sobotu přeji, dneska to bude opět tip na něco na zub. Všímám si jaké mám u receptů oblíbené ingredience. Nejdřív to byla mrkev, teďkom ovesné vločky. Máte to taky tak někdy?  Tento recept jsem před pár lety myslím našla na fbc stránce jedné sympatické fitness slečny: Hravě, zdravě se Sandrou. Určitě doporučuju omrknout, stojí to za to.  Klidně piště do komentářů, pokud máte svoje oblíbené stránky, ráda se inspiruju.



Počet porcí: 2
Náročnost: pidi
Úspěch: velký, u nás doma to jí u mužská část s chutí


Co je potřeba?

50 g mletých vloček
5 lžic silné kávy
150 g tvarohu
50 g bílého jogurtu
1 banán
med nebo jiné sladidlo
skořice a kakao na ozdobu


Postup aneb jak jsem dělala zdravé tiramisu já:

Na dno sklenice přijde směs mletých vloček a kávy. Přidáme na kolečka nakrájený banán a pokryjeme směsí tvarohu, bílého jogurtu a medu, to bylo těžké, že? :D Potom už jen stačí odolat, nesníst a dát na několik hodin uležet do lednice, nejlíp přes noc. A ráno máte super dobrou a zdravou snídani ♥

Směs tvarohu, jogurtu a sludidla



Myslím, si že ráno dělá den. To bylo někde v reklamě, že? Ale podle mě je to pravda. Moje ideální ráno je neuspěchané, po studené sprše, s vodou s citronem, s dobrou snídaní a zeleným čajem, s příjemnou hudbou a sluníčkem za oknem. A co je pro mě důležitý, tak myslet na věci, na který se těším, co mi udělalo radost. A s tím přichází i můj malý nápad.→ Napište mi, co vás dneska/včera nejvíc potěšilo. U mě to byla návštěva kamošky v nemocnici, oslava zásnub jiné kamarádky, opět sněžení, čas s nejbližšími a snídaně do postele. Budu se těšit na vaše milé komentáře, mějte se hezky :)



„Je jen jeden způsob, jak dorazit do cíle: začít." Sri Chinmoy



27 komentářů:

  1. tak toto vyzerá naozaj super ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem na to dostala takovou chuť! Děkuji pěkně teda :D Budu si muset jít udělat nějakou sladkou dobrotu :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám takové pocity u podobných článků :D Vyzkoušej, je to lehké a dobré :)

      Vymazat
  3. jéžiš, to je nádherný. to někdy musím zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ohh, to vyzerá neskutočne dobre a pritom je to tak ľahké :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle musím vyzkoušet, vypadá to opravdu velmi chutně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně musím zkusit :) vypadá to suprově :)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá krásně :) někdy určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tiramisu milujem a doma som robila už niekoľkokrát aj zdravé varianty (najmä pre seba :D), ale toto som ešte neskúšala a vyzerá naozaj super :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. chtěla bych jíst zdravěji tak se do toho najspíše pustím ;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Náročnost pidi se mi líbí moc :D Tenhle receptík se mi moc líbí, ukládám si ho a až si někdy v obchodě vzpomenu na tvaroh a bílý jogurt, tak ho vyzkouším :)
    A co mě za poslední dobu nejvíc potěšilo? Asi úplně všechno, tohle byl úžasnej víkend a úplně mě nakopnul, za což jsem moc ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Tiramisu milujem, takže tento recept určite vyskúšam ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Asi už vím, co budu mít zítra k snídani :D ♥ Vypadá to výborně

    OdpovědětVymazat
  13. Já to myslím už zkoušela, ne přesně takto, ale podobný, také byl základ z vloček a kafe, ale potom to kafe se vpilo do těch vloček, ty se slepily a zůstalo to strašně hnusný a hořký, ale možná jsem to měla nechat také uležet.:) Asi zkusím znovu.:) Btw. začala jsem sledovat;)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. No tak to je přesně pro mě <3! Tiramisu zbožňuju a na druhou stranu se snažím o tak nějak zdravou stravu, takže hned ukládám do záložek :)!

    OdpovědětVymazat