sobota 12. listopadu 2016

Domácí horká kočoláda


Krásný den, nastává přesně to období, kdy jsem kolikrát nejraději zachumlaná v dece a piju a jím něco dobrého. Ano, nastává přesně ten čaj horkých čajů a horké čokolády ♥ Když jsem dneska přemýšlela, co dobrého pro sebe udělám, plán byl jasný. Zkusit poprvé domácí horkou kočoládu. Možná se pozastavíte nad pojmem "kočoláda". Tento název vymyslel ani nevím jak brácha, když se mě ptal, jestli nemám kočoládu. A tak to nějak zůstalo.




Recept je mega jednoduchý. Koukala jsem se na víc receptů na youtube a zaujal mě nejvíce od Smooth Cooking, která má skvělé recepty a nedávno vydala svoji knížku.

Na 2 porce potřebujeme:

  • 100 g čokolády dle chuti
  • 1 balení smetany ke šlehání
  • 1 balení smetany ke šlehání na šlehačku nebo tu ve spreji
  • perníkové koření, kokos
  • kakao, lentilky na ozdobu



A postup?

Velmi jednoduchý. Čokoládu necháme rozpustit ve vodní lázni. Poté, co se čokoláda rozpustí přidáme smetanu ke šlehání a pořádně zamícháme, do té doby, než se suroviny nespojí. Smetanu přidejte podle toho, jak chcete mít čokoládu hustou. Potom stačí už jen přidat perníkové koření, šlehačku a můžeme podávat!


Dobrou chuť!

10 komentářů:

  1. Takovéhle chute mi dělat teď na večer :D Musí chutnat tak úžasně! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc dobrá a hlavně ji stačí trochu a jsi zasycená na den dopředu :D

      Vymazat
  2. Vyzerá úžasne a to som dnes už nechcela maškrtiť :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem čokoládu dělávala tak že jsem nechala lžíci nutelly rozpustit v hřejícím se mléce

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá dosť dobre! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm milujem horúcu čokoládu a väčšinou si ju robím na kávovare Dolce Gusto, karamelovú, ale aj táto vyzerá super a na zahriatie ako stvorená! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat