pátek 21. října 2016

Mavala Haute Counture Color's - 259 Madras


Krásný den všem, dneska pro vás mám naprosto boží lak z podzimní kolekce Mavala - Haute Counture Color's. Laky značky Mavala jsou pro mě tak trochu srdcovka. Jejich barva a kvalita předčí podle mého názoru ostatní laky z parfumerie z vyšší cenové kategorie.

Proto vždy bedlivě sleduju každou jejich kolekci a čekám, kdy se dostane do Fann parfumérie u nás ve městě. Podzimní kolekce 2016 představuje šest nádherných barev korespondující s podzimem.
Na webovkách jsem si zběžně vybrala odstíny, které by se mi líbily a chtěla bych je vyzkoušet.

A víte, jak to dopadlo ve skutečnosti? Samo, že jsem si vybrala úplně jiný. Ve chvíli, když mi prodavačka ve Fannu ukazovala celou kolekci, chtěla jsem je prostě všechny! Nečekaně. Můj úplně první favorit byl první lak zprava Style, ale na živo se mi zas tak úplně nepozdával. Jako druhý mi padnul do oko také odstín Black Cherry, ale nakonec vyhrál Madras.



Zdroj - FB Mavala CZ

,,Limitovaná barevná kolekce laků na nehty se silikou
Oblékněte své nehty do skutečného luxusu! Šest metalických odstínů laků na nehty v trendy podzimních barvách vám zaručí nepřehlédnutelnou manikúru a zároveň odolnější nehty. Díky obsahu křemenného písku (siliky) vytvoří na jejich povrchu účinný ochranný štít." Fann


Madras je pro mě typickou podzimní barvou laku na nehty. Z důvodu,že podobných laků už mám doma víc, jsem si tento nechtěla už kupovat, ale odolat nešlo. Je to sázka na klasiku a Mavala je prostě Mavala.


Laky Mavala mají pro ně klasickou a typickou malou lahvičku (5 ml) Jsou malé, ale za to kvalitní, dlouhotrvající.
Štěteček je klasika, je sice menší, ale pracuje se s ním dobře, žádné šmouhy neudělá. Co mě na tomto laku baví je krytí v jedné vrstvě. Krásná sytá barva v jedné vrstvě je prostě sen. Ze zkušenosti dobře drží na nehtech několik dní bez chybičky.  Ale zas tady záleží, někomu vydží 5 dnů, někomu ne, každý nehet má jiné vlastnosti a to má i vliv na výdrž laku.

Musím říct, že opravdu parádní finish, krásný metalický efekt se vyjímá na nehtech, pořád se na ně musím koukat.

Víte, co se mi na těchto lacích hodně líbí? M na vršku, krásné. Jak už jsem výše psala, laky od Mavaly považuju za kvalitní a určitě se vyplatí nějaký zkusit, a proč ne rovnou jeden či více z této kolekce? :)



Tento lak podle mého stojí za zkoušku a na podzim je jako vyšitý. Podobná barva se vám prostě neztratí, i když spíše preferujete méně výrazné nehty, občas nezaškodí změna.

Znáte tuhle značku? Do komentářů mi napište, jakou vy máte rádi značku a považujete ji za kvalitní :) Budu se těšit!

15 komentářů:

  1. Já myslím, že jsi vybrala nádhernou barvičku! ♥ Na podzim se neskutečně moc hodí :) Jinak já o téhle značce slyším poprvé, za sebe mám moc ráda laky od Rimmelu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel mám taky osobně hodně ráda, jsou jedny z nejlepších v drogériích :)

      Vymazat
  2. Wonderful review! Great product!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekný lak, presne takéto farby mám na nechtoch rada ♥
    dávam follow ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný lak :) vypadá moc hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Tak táto farba je božská, veľmi rada ju nosím práve teraz na jeseň alebo v zime:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  6. Prekrásna farba, na jeseň ako stvorená :) Krása :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teraz som si kúpila svoj prvý lak Mavala a zdá sa mi veľmi dobrý, rýchlo uschne, dlho vydrží a aj odlakovanie je úplne bezproblémové.
    Bianka

    OdpovědětVymazat