čtvrtek 8. září 2016

Nude nehty s kamínky

Přeji krásný zářijový den, upřímně, nikdy nevydržím moc dlouho s jednou manikúrou, tak jsem se dnes opět vrhla radostně na další. Ale ještě předtím nastává zdlouhavé rozmýšlení, které z laků tentokrát použiji. No, nebývá to lehké rozhodování, často mám favoritů mnohem více... Věřím, že nejsem jediná. Že ne? :D



Dnes vyhrála nude růžová v kombinaci s krásnou zlatavou barvou od Essence - 140 go bold! doplněná malými zlatými kamínky. Kamínky já můžu, jen se mi někdy stává, že v průběhu dne nějak zavadím a kamínek je pryč, proto volím spíše malé. Použila jsem kamínky z Avonu, které jsem dostala k Vánocům. Jsou docela fajn.

Nude lak je značky Sally Hansen - 520 Bamboo Shoot, nádherná světle růžová barva, která se hodí prostě ke všemu, nikdy neurazí a vypadá hezky vždy:) Lakuje se s ním poměrně dobře, ale počítejte určitě s 2 - 3 vrstvami laku, jako u většiny světlých pastelových laků prost v 1 vrstvě nekryje, což pro někoho může být otravné.



Sally Hansen je značka, kterou většina z vás určitě zná, především z reklamních spotů. Když jsem si ho kupovala měla jsem poměrně vysoké očekávání, ale abych byla upřímná, nevidím v něm nic zas tak extra. Ale možná je to kus od kusu, můžu mluvit jen o pár z nich. Má to někdo taky tak?



Doufám, že se vám manikúra líbila, případně inspirovala. Zajímalo by mě, na jaké barvě poslední dobou "ujíždíte"? Za mě jsou to nude a vínové odstíny :)



4 komentáře:

  1. Podarili sa :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, jsem ráda, že se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny odtieň laku - mne sa páčia najviac neutrálne odtiene :) Nepotrpím si na žiarivé nechty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky je mám ráda, nikdy nezklamou :) Na druhou stranu, ráda zkouším nové odstíny a je mi líto zůstat jen u určitého odstínu, když mám doma kupu dalších :D

    OdpovědětVymazat