neděle 25. září 2016

Neobyčejná podzimní šeď




Přeju krásný den, nedávno jsem viděla u blogerky Alice in Wonderland CZ šedý lak na nehty, který tak nějak asociuje s podzimem. A v tu ranu jsem si vzpomněla na svůj "zapomenutý" šedý matný lak od Miss Sporty z loňské kolekce. Zastesklo se mi po něm. Tahle šedá vypadá na nehtech fakt dost dobře, tak proč ni nevytáhnout, když už pomaličku nastává to podzimní počasí,že?


Miss Sporty Check Matte - 001 Absolute Mauve je nádherný šedý lak s matným efektem. Je v klasickém provedením, v jakém u MS známe. Nevím proč, ale hodně se mi líbí u názvu na vršku laku zlatá figurka z šachovnice. Pěkný detail, který zaujme (minimálně teda mě)
Štěteček je středně velký, pěkně se s ním lakuje a co víc, kryje v JEDNÉ vrstvě! To mám ráda, protože ne vždycky mám na zdlouhavé lakování čas, že?  Výsledný vzhled je super, abych byla upřímná, s touhle možností jsem nepočítala. Ale tady musím říct, že přestože kryje v jedné vrstvě, tak se 2 vypadá výsledek lépe. Měla jsem ke značce Miss Sporty předsudky, přece jenom, kosmetika pro mladší holky, ale laky, ty teda umí!¨


Essence  Holo Stripes - obsahuje tři holo balení proužků na nehty. Růžová, stříbrná a černá. Kupovala jsem je cca rok zpátky, ale je možné, že je třeba v Rossmanu ještě seženete. Řekla bych, že se s nimi dá docela dobře vyhrát a za těch pár korun se vyplatí je zkusit :)

Co Vy a šedé laky na nehty? :)

8 komentářů:

  1. Wau, tie sa ti podarili :) Veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šedý lak na nehty jsem nikdy nezkoušela, ale vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásná barvička! :) Já mám šedý lak asi jen jeden, ale je výrazně tmavší než tento tvůj :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co máš za značku laku? Ráda se kouknu :) Myslím, že tmavší měl i Essence v kolekci laků.

      Vymazat
  4. dnes som akurát rozmýšľala že by som si kúpila nejaký šedý lak :) veľmi pekne si si spravila tie nechty

    OdpovědětVymazat