středa 31. srpna 2016

Zuzka v kostce

Zdravím všechny, kteří na můj blog zavítají,

na úvod bych chtěla jen krátce představit svůj blog a sebe, v kostce, jak jinak :)

 Jsem 22 letá holka, studentka sociální práce z Moravy, která má ráda make-up, laky na nehty, focení, jídlo a vše kolem něj, cestování, čtení a mnohem více. A proč jsem si blog vlastně založila? Jednak už to plánuju pár let, už jsem kdysi dávno blog měla a ráda se podělím s ostatními o to, co mě baví, případně ráda inspiruju. Proto Zuzka v kostce a ne název orientovaný na konkrétní věc.

A jak vznikl název? Náhodně a vtipně v kavárně Canall, mimochodem té nejlepší v Prostějově. Probírali jsme s přítelem všechno možné a nemožné a najednou jsem opět začala uvažovat o blogu, teda spíš o jeho názvu. Název, aby byl zapamatovatelný, originální a výstižný?  Docela nelehkej úkol,že?  A pak z přítele vyletěl tento název společně s větou, že je to hrozná kravina. Ale mě ta kravina líbí a doufám, že se bude líbit nejen název blogu, ale i on samotný.


Žádné komentáře:

Okomentovat